Jag ville bara gråta igår

Men inte av sorg eller av ilska, inte heller av att någon sårat mig, nu mer får ingen trampa på mig..
Iallfall så satt vi på möte om Leo..HAN SKA JU BÖRJA FÖRSKOLEKLASS!!!

Hab och dagis skulle beskriva Leo för förskolelärarna

alla sa de att han var så otroligt snäll!!  Hur fin och go kille han var, Flera gånger och alla sa att han var så glad och hjälpsam satte sig aldrig på tvären och gjorde som de sa utan protest..omtänksam kille. sånt där gör mig glad, och jag kännde hur mitt mammahjärta bultade för min underbara grabb, finns inget finare för mig, inget i hela världen kan få mig att älska nåot mera..Kuratorn jag har i uppsala sa att det syntes så mycket hur mån jag var om Leo och hur mycket jag gick in för att stötta våran fina grabb..
Jag är stolt och glad att allt funkar nu med nattning...Har ett till mål nu som jag ska börja med, men de får bli när allt verkligen sitter..
Men åhh vad jag kommer att sakna dagis, de har vart underbara, kan inte få bättre dagis, de har stöttat oss med med "vännen" som såra oss men jag vet att Leo klarar förskoleklass och de är bra där också..

Tack fina underbara Ella för att du tog hand om mig idag, Vi har underbara grabbar du o jag =P LÄNGTAR till att träffa dig i sommar

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, Leo är en fin kille! :) Jag och Ola vill ju stjäla honom! :)

2009-05-06 @ 23:13:41
URL: http://sarag.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0