Tom i skallen

Vi har vart i lekparken hela dagen. Leo och jag kom dit ca 9.30: Leo sprang som en jojjo fram o tillbaka mellan varje leksak..halv elva ca kom Jenny och sällskapa. Vi gick och åt, sedan återvände vi till Lekparken jag o Leo, tog en drick pause sedan va de lek igen14.15 höll min hjärna på att sprängas och jag fick dra en ledsen Leo från parken..
MEn är leo duktig så ska jag o Tove o alla barnen ta en repa till Busborgen den 20 de..skoj..

Leo klättrar på ett leksakståg



Jenny och Leo leker. eller Jenny solar




Leo ÄLSKAR att gunga



Vi hälsade även på Igge i busken =)




Må gott söta

Kommentarer
Postat av: Liza

Leo är en riktig liten sötnöt. Våra grannar får barn snart, dom har gått lite över tiden, spännande!

I helgen ska jag och Magnus fira våran ettårsdag med SPA på Sätra brunn och på fredag är det ju logdans, ska ni dit?

2009-05-07 @ 11:59:18
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0