Valborg

Vi såg inte en endaste majbrasa...men en massa bilar och en massa fulla tonåringar, uch och fy vilket elende, hur kan det vara skoj attr supa sig så redlös att man bara står och  hänger och knappt vet vad man heter?? Finns det något mera osexigt??? NEJ NEJ NEJ

Så vad gjorde vi då? Fredrik åkte med min bor en sväng, leo och jag var med Jenny och K arl och alex en stund, vi gick ner på sala träffa 3sötisar köppte mat och åt hos karin. ungarna fick leka i parken..

Hela kvällen va mysig leo och jag stupa i säng kl 12 trötta båda två. ville inte sova hos jenny denna natt, hi hi...


Ikväll 20.00 har den där fina bobby utlottning på sin tävling, tror inte jag vinner...Han kanske vill klippa nått blont snyggo?? Ifors så ä jag ett snyggo men inte blond ;)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0