Söndag

Go morgon eller go middag kanske man ska säga..vaknade 9.30 Leo och jag va ute på ofrivilligt nattligt äventyr i natt =)

Nej då vi hämta Fredrik kl 12.30 i sala. Leo gnällde inte de minsta när jag väckte han, han prata på glatt om allt =)  vi skjusa in han till 20.00 köppte hamburgare med pommes och åkte hem och myste, han fick en liten uppesiitarkväll..eller de har han ju varje lördag då vi myser med nå gott..Igår såg vi film, han såg ice age och jag tog med datan upp och kika på stekta gröna tomater, har sett den 2 gånger förr, men den e så bra!! Älskar densnyft också..Man ryser av de, den är i stil med the note book..som jag tänkte se snart igen

Imorgonska vi till Uppsala med Leo..Han ska kolla upp synen lite mera och så..sedan får vi se vad som händer, vi skulle vart hos läkaren i onsdags men de bokade om för att de bokat in flera på samma dag och samma tid

men de gör inget tyckte d för de ville ha ögon doktorns uttalande innan vi prata med vanliga läkaren

Ska inget någonsin gå bra för oss..först pappas cancer i magen sommaren 2008, sommaren 2009 läggs mamma in för en stor gallstensanfall och ligger inne på sjukhus i 14 dagar, Nu händer det med Leo

suck

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0