....suck

sitter här. ska snart hämta Leo från skolan, sedan ska vi åka till Katti, hon ska hjälpa mig med de förbannade lapparna till akassan. F*n..stämpla ju upp när jag bara hade 75 %...nu får jag akassa lappar för 38 veckor!!!! som jag måste göra om för jag hade glömmt nå skit..åhhh vill bara gråta, detta kommer att ta en massa tid, en massa koppar kaffe och en massa hemska ord...=( 


--

Vill göra nå skoj snart, går ju bara hemma och ruttnar och jobbar, nu har jag ifors vart ledig fem dagar
..funderar på att boka in en kryssning för mig och Leo såg att svamp bob va med på en båt snart, han älskar ju den där svampen, men han älskar ju scooby doo och shrek minst lika mycket, fatta vad de där båtarna kan tjäna pengar på mig..nån mupp som klär ut sig i nån billig tygsak och alla småbarnsföräldrar förhandsbokar hela birka.


Annars då? annars har de inte hänt nått, har inte hört något mer om Leos svulst på synnärven..De ska tid, =( man går och oroar sig att de ska va någon slags tumör eller om de är ofarligt =/  ibland när jag tittar på min lilla älskling vill jag bara gråta. Man blir rädd och får ångest..min lilla lilla sötis




Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0