Uppsala

kl 6 väckte jag upp Leo i dag.. vi skulle vara i uppsala senast 7.50 gärna tidigare..hämta upp mamma då var klockan 6.40 De var ju så mörkt ute och de regnade..Men fy vilka köer de var i Uppsala...Alla skulle till jobbet...fy fy mamma fick gå in med leo före och anmäla och jag parkera bilen..
Alla verkade snurriga..de kika på hans ögon och prata lite 1,5 h tog allt..

Sedan brumma vi vidare till Gränby  i uppsala..mamma var grymt sugen på fika..in på första bästa...och dyraste..Leo ville bara ha läsak för han skulle ha Mc senare så vi dela på en läsk...Jag tog en smörgås mamma en kopp te och en chokladboll

Priser på detta cafe

Liten glasflaska cola--28 kr
Chokladboll--28 kr
Smörgås--25kr
te--35kr

Var tvungen att se mig om, de kanske var någon slags diva kändis rikemans cafe??
Smaka mammas te, de smaka vatten. hennes chokladboll smaka kakao ala smör..
Mackan va oki och drickan va ju oki..Men fy..jag brukar aldrig lämna brickan men nu gjorde vi de, dyra priser och hemskt fika...

 

Nåväl vidare till BR leksaker..leo fick lite pengar av farfar när han fyllde så han ville ha ey scooby doo spel..300 kosta de. Ett helt oki spel

har också köppt nya glasögon till Leo..eller beställt och lämna in mina..måste ju försöa använda mina

Nehe...ha de bra vännner!!

Kommentarer
Postat av: Liza E

Hmmm...d låter som ett dåligt kafé, inget jag ska gå på med andra ord! =)



Jag hade också glasögon en gång i tiden men det blev aldrig av att jag använde dom så jag la ner det dära. Borde ordna ett par nya jag med, eller i alla fall unna mig en ny synundersökning

2009-11-24 @ 11:18:59
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Tove

Jag tror jag har varit på samma café. De har goda lattar annars ;P hehe =)

2009-11-24 @ 23:35:14
URL: http://prinsessbloggen.blogspot.com
Postat av: Anonym

OMG!! 35KR FÖR TE :o OCH 28KR FÖR EN CHOKLADBOLL :o!! inte sant!!

2009-11-29 @ 11:35:59

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0