Barnvakt

Vet ni vad som händer om man lämnar två barn utan uppsikt i 2½ min ? vet ni vad barn hinner med på denna lilla stund?? MYCKET kan hända. väldigt mycket. Jag hade grannflickan här ett par timmar då henned föräldrar skulle till sala..





Då rycker läppstiftet..tur att de inte var mitt mary key smink...då hade jag nog blivit lite ledsen
En annan sak jag funderar på :

Dettta kladd var näst intill omöjlig att få bort..Jag funderar då varför de försvinner så fort från mig när jag har det och man får knugga på barnen för att få bort det...inte för att jag kladdar det så som dessa sötisar men ändå


Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, jag vet! Visst är det sjukt? När man vill få bort det sitter det som berget men inte när man vill att det ska hålla =)

2009-11-03 @ 11:56:37
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0