ny dag, nytt inlägg

Jag avbokade min kryssning, känner att de blir dyrt =/ lite trist, men jag antar att man inte kan  göra allt..Så kände jag inte riktigt för den heller av olika anledningar.
Ibland blir de så. Hade sett fram mot den mycket tills för en vecka sedan..men men..
åker till Stockholm på tisdag istället.. berättar mer om det sedan..
de kommer bli en trevlig dag.
Känns som om man bara jobbar och jobbar och jobbar där i mellan är man hemma städar tvättar lagar mat...och slöar..skulle behöva nån hobby nått att se fram mot..fredrik tränar 4 dagar i veckan och går ut minst 2 dagar och stojar varje månad. känns som om man aldrig tar för sig att göra nått..tråkig man är
nej man kanske ska sluta klaga på sig själv ha ha
ha de görr

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0