28 år

Jaha då var man 28 år då
Fick mycket skoj
Av mamma och pappa fick jag en skinnjacka..tyvärr fel strl. ska försöka ta mig till Uppsala och få en anna. Presentkort på lindex
Av Pär och Camilla fick jag en så fin lampa och presentkort på Make up store då får jag komma och de sminkar mig i mina färger, vardags eller fest eller bröllop..Pär tyckte jag skulle ta bröllop..jaha WTF no no ;)
Tar ju fest och de som jag har till fest nu får bli vardag..nåväl så kostade de 495 kr och då får jag smink för de med..Så de är i Västerås..drar dit med Katti och sminkar mig så blir de utgång på Harrys sedan =)
Ja ja
Av Ola och Sara så fick jag vinöppnare med vinflaska...vi råka ju pajja sönde min öppnare på vinkvällen ajja bajja ha ha Sedan fick jag ett spel..ett tjejspel =)
SÅ vi får se vad lönen blir så blir de tjej middag med tjejspel har redan valt menyn för kvällen =)
Av Liza idag fick jag klippa mig..Tack vännen en så mysig dag..Några kg hår mindre och mycket snyggare =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0