Fredag

Här händer inte mycket-- fortfarande yr, men de går nog över snart, läkaren sa att de kan hålla i sig en vecka efter att man haft en infektion i kroppen..
Känner att jag skulle behöva åka och få lite healing skulle behövas nu..
Imorgon ska jag till fredriks syster på sexparty..kan bli skoj =) Tror jag håller mig nykter. Lite vin hade vart gott men vi får se, fredrik ska ut på kvällen tror jag så jag får nog köra honom.
Leo och jag tar nog en myskväll efter partyt ser en film och äter nå gott
Förresten ska göra en efterlysning..
Söker en som heter Sandra, hon ska bo i sala och vara veterinär..förr bodde hon på dalhem..

Fredrik gjorde jobb åt henne, vi skulle höra av oss om vi behövde hjälp med djuren och nu behöver vi hjälp..
Sigge och Bamse behöver få sina nötter knäckta.. nemo skulle behöva klippas, men de är folk som villl ha bebisar efter henne så de får vänta
Så om någon vet någon SANDRA som är vet så hör av er!!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0