OTUR OTUR OTUR

Ja jag har inte haft någon vidare tur de här två dagarna. de har ju unte vart STORA saker som hänt, men när de händer en massa små saker hela tiden vill man bara gå och dra något över sig..

De började igår när jag min jobbarkompis våran gubbe med son va ute och åkte..vi åkte en liten skoggsväger och så får bilen för sig att leka groda ner i två stora hål...vi skumpade runt i hela bilen och hela fram blev paj....suck...suck jag blev så chockad att jag stod och skratta åt de, vi plockade delar efter vägen för glatta livet..

Idag har jag vält ut linfrön tappa räksallad, misslyckas totalt med en rulltåra och en massa sådana dära små saker, Min kompanjon anneli skratta gott åt mig när de låg nå jädra linfrö över golvet, 2 min och 38 seckunder senare gör hon samma tabbe med linfrön, utöver golvet, JAG SKRATTAR moha ha ha..hon spiler ut öl över bordet och så..sonen i huset sätter eld PÅ spisen när han gör korv...ja de är fan inte klokt...nu är jag hemma. ska fan inte röra

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0