Varför ljuger hon?

Har en vän, som skrev en sak till mig, jag va så glad för hennes skull. riktig glad. Jag vet hur mycket hon hoppats och kämpat. Men idag fick jag veta sanningen. De var bara påhittat =(..Varför ljuger man när de är lätt att komma på sanningen?
Riktigt ledsen blev jag, hade funderat ut en sak jag skulle köpa till henne för att gratta henne men ja ja, nu sparar jag pengar iallfall..
Så är det..
Funderar på tjejmiddag när jag fyller, men vem 17 ska jag bjuda in, jag har strukit några från listan faktiskt.
Blivit så besviken, de är inte många som skrivit en lite rad när jag talat om Leos tumör eller när jag skrev att den inte växt och att vi är så glada för det.. Ja ja..

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag är iaf JÄTTEGLAD att Leos tumör inte växt och jag är sååå glad för allt som sker i erat liv just nu! Det är ni värda!

Skit i alla falska vänner dom tar bara energi av en :/



Kram Ella

2010-02-18 @ 18:55:53
Postat av: Tove

Hoppas jag står med på inbjudningslistan :D Jag förstår inte hur dina "kompisar" kan låta bli att engagera sig i Leo och hans tumör? usch Jag hoppas verkligen det kommer gå vägen för honom/er och att den minskar/försvinner eller iaf inte ökar!

Kramar!

2010-02-19 @ 13:51:35
Postat av: Anonym

Hej stumpan. Gud har inte läst din blogg på evigheter. Du får berätta närmare om Leo sen. Kram vännen

2010-02-19 @ 15:43:49
Postat av: Thessan

Ibland undrar man varför en del ljuger om saker och ting...:(

2010-02-20 @ 00:29:12
URL: http://stronglove.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Oj, oj! Vad mycket som har hänt! Våran dator har varit trasig, så jag har inte tittat in här på hur länge som helst! Hoppas det är bra med er nu i alla fall! Vi ses i morgon! Kram

2010-02-21 @ 18:25:23
URL: http://sarag.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0