Intressant

Det ska bli kul att se hur många som läser bloggen nu och vilka =) Ska försöka att uppdatera den så ofta jag kan. Kanske inte så roliga inlägg men något.
Snart är det val och jag vet till 99 vad jag ska rösta på men de talar jag inte om =) en liten fegis är jag. Vad man än röstar på så är det alltid någon som har invändning. Röstar man på mona så är man bidragsälskare röstar man på moderaterna så är man tydligen rik och röstar man SD så är man rasist..
Jag tycker så här
Nej de är bäst jag inte skriver nått för alltid något pucko som tar åt sig..Men jag kan skriva att jag vill inte ha ett bidragsland men att de som verkligen INTE kan jobba ska naturligtvis få stöd de behöver. Jag Vill ha integritet Jag vill sänka inte sänka skatterna men höja lönerna. jag vill satsa på barn och gamla. lika lön osv. sedan så vill jag minska
oj där försvan lite ord hmmm
minska bilar i trafiken skulle de stå

Kommentarer
Postat av: Ewa Pedersen

Hej Eva Vad kul att fåläsa din blogg..

Du skrev i ett av dina inlägg att du inte visste hur du skulle skriva i rubrik på bloggen då är vi 2 jag har ocksp svårt ibland är det svårt att hitta på vad man ska skriva med..:D

kram på dig..

2010-09-15 @ 02:06:32
URL: http://fabianmamma.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0