Lååånga dagar

ja de är helt sjukt...börjar i tisdags,
Jag hade kommit hem från jobbet, kört i väg leo till skola haft möte med skolan och kikat hur leo har de i hjälpklassen.. kommer hem och snabbar mig i väg på prommenad 45 minuter sedan gym 45 minuter, hinner hem för att duscha när pappa ringer..hysterisk mamam är mysko och hon satt på golvet när han kom in utifrån
efterom att jag har lite utbildning i människans funktioner och skit så frågar jag ut pappa om olika saker, men får inte mycket svar,  åker över och ser mamma helt mysko har aldrig sett henne sådan...de hade ring 1177 men de hade inte hört av sig alls,,mamma beter sig mycket konstigt, kan inte gå. jag ringer 112 för att få närmre info, de skickar en ambulans som tar tiiiiid..men men jag följer med mamma in i ambulansen trevlig personal- kommer in på akuten och mamma har hög feber, allt går bra och pappa kommer och hämtar mig vid 19.00 då är jag slut ingen mat på 12 timmar och trött efter jobb och träning, mamma ligger fortfarande inne sedan i tisdags,, fina mamma
Kom på nu att jag tränat och gått mycket, men va gör de det är ju kul =) kommer på mig själv att jag tränar utan att tänka på det, tänker jag sedan efter vilka dagar jag hållt igång så blir jag lite snopen på mig själv ha ha
idag har jag vart in med Nemo och Molly till doktorn de klipptes så nu blir de inga mera bebisar. Nemo hade 3 foster i magen och Molly hade ägglossning så de va tur att de blev som de blev!! men dyrt blev de ...suck

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0