Dag 2 – Min första kärlek.

Ja vad ska jag skriva där? Tycker inte att de räknas riktigt om man är 7 år? Gör det de? Är de kärlek då? Jag minns inte, men de är något jag vill berätta om iallfall =) Han hette Peter =) vi var som sagt 7 år och gick i ettan, de var då man frågade changs och allt sådant =) Elle de var inte jag som frågade de var min bror, han fick fråga om jag fick changs på Peter och tänk han sa ja ha ha. Men jag var inte nr 1 för honom. Han hade 4 tjejer till. Men de gör ju inget tänkte jag ha ha.. Ett minne från honom är att han hade frågat sin mamma vart hans föräldrar skulle bo när de blev stora, men vi ska ju bo här i vårat hus sa mamma Ulla..Nej de går ju inte för här ska ju jag och Eva bo..ha ha sötnöten.. Kan de vara annat än kärlek när en 7 åring tänker på framtiden med sin älskade? fina fina Peter =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0