Nu var det ett tag sedan jag skrev

Ja det var ju det, man har de inte i tankarna hela tiden. Förvånande så känns det inte som en trist söndag idag. Jag han precis komma hem från jobber när Fredriks bror ringde och ville hälsa på med Barnen Ebba och Alvin =0 he he, jag skulle ju städa, jag vet hur de blir när de små trollen kommer, ha ha bus bus bus..Försökte ändå att städa och laga mat, gick inte såå bra =) men men..Jag damsög tyvärr innan maten, vilket resulterade i att jag lär göra om det =) När de sedan åkt 78 h senare (2 h senare) så var jag trött och jag trodde att hela anastasia skulle falla ner ha ha gjorde såå ont högg flera gånger aj aj aj..Nu ska jag vila lite, sedan ska jag gå till jannica och äta smörgåstårta kolla på hennes valpar och ja kläder då ha ha =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0