FIXAR LEOS RUM

Ja fredrik och leo drog i väg ÄNTLIGEN och fixade saker till leos rum.. Vi beställde spiderman bord på nätet och sedan blir det mörkblå tapet. först tänkte vi ha spiderman i helarummet som en fototapet men kul när han tröttnar om 1 år...tröttnar han på spiderman
kan man kanske bara byta ut borden =) men han får allt nytt. golv tak tapeter ny tv bänk nytt skrivbord..våran plutt har  vart lite bortskämd, han har haft 2 rum.. hmm ett sovrum med tv lite leksaker och böcker. Ett rum nere med massa leksaker och tv..nu får han dela med sig med ett av rummen till TIlde. Men han får ett nyrenoverat ist
 
 
 
Har beställt tid för tatuering nu, ska göra tildes namn. vet inte om jag skrivit det tidigare, kommer aldrig ihåg om jag uppdaterat nya saker ha ha..men den 3/9 ska jag åka och gravera Tilde =) Har ju Leo på handleden så nu får vi se om tattoo gubben kan få in Tilde på nå vis, tänkte ju först att de inte blir flera kottar. Men så började Livmorden att skrika som fan ha ha.. nä he söta vänner 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0