chockad

ja jag satte nästan mitt vitlökskex i vrångstrupen!! OBS det jag skriver nu är enligt mig! Alla för göra precis som de vill efter sitt eget samvete och efter sitt eget förnuft. JAG (Observera JAG ) Jag äter inte vissa ostar fryser salami dricker inte alkohol röker inte ( har ifors aldrig rökt) nu när jag är gravid, jag följer konstens regler i rådfrågan med min BM Jag får skit för saker jag inte gör, för att jag inte äter vissa ostar osv osv, med följd argumentet HUR GJORDE DE FÖRR? Bahhhhh Men idag kom en granne in, kolla på mig och fråga om jag var gravid,,Jo ha ha skämta bort det att de är chips..nyfiken i struten lixom...Nää sa fredrik de är en bebis en liten bebis där i..... DÅ sa han glatt åhh när min fru var gravid så med första åt hon apelsiner i massor ha ha kul tyckte jag de är kul att höra vad andra har för nojor, med den andra så åt hon isglass, he he skoj så kom det, med den tredje drack hon öl, hon hatar öl annars men med den sista så drack hon MASSOR med ÖL.. öhhh vad svarar man?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Finns ju helt alkoholfritt :-) jag drack öl, alltså helt 0%-ig såklart. Finns säkert de som dricker alkohol förstås men då kan de ju inte vara riktigt friska eller så struntar de i konsekvenserna :(

2012-02-09 @ 15:24:56

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0