då var den dagen förbi

ja de var en trevlig dag. gjorde inte så mycket på förmiddan, leo och jag slöade som vanligt =D vi var ute en stund och gjorde en snögubbe..leo mosade honom rätt snart och snart syntes det inte att de vart en gubbe där, allt som var kvar var en delad potatis och en morot...jag vet klassiskt med potatis och morot... nåväl vi skulle fira hos min bror, har ju en tvilling så jag tänkte att näää mamma ska slippa ha hemma och jag hade huset fullt på julen..och jag trivs inte riktigt med att ha folk hemma ha ha... ja ja de vart fulla lägenheten..fick en orkide (stavas) av camillas pappa. he he stackars vackra blomma...en mängd av vackra rosor lotter en ljusgrej..sedan fick jag presentkort på en tatuering 1300 kr yhhhe precis vad eva tjatat om he he så de blir till tösens namn..ja eller om de blir en pöjk man kan ju inte veta till 100 av fredrik och leo fick jag en stor stor fin krukväxt och 1500 kr som fredrik ville jag skulle lägga på min tatuering,,he he så hmmm de blir tatueringar för 2800 eller ja jag lägger väl till 200 så de blir 3 lappar...namnetr får gå på ca 1000-1500 så får vi se va de blir för nått mera.

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0