Magsjuka..uch

Jag vet inte men jag har fått världens panik för magsjuka!! Det började nog för 1 år sedan. Leo hade vart och det gick säkert en vecka. varken jag el fredrik hade fått..Jag åkte på kryssning med helena och på kvällen då ringer fredrik och säger jag har spytt.. Jag började känna mig mer o mer dålig och jo jag blir magsjuk på båten...fy fan hela resan förstörd... Så skulle jag leo och helena åka nu för ett par månader sedan..Jag skulle jobba ett pass och sedan gå av på morgonen sedan samma eftermiddag skulle vi åka på kryssen...jag börjar jobba som sagt kl 8 och kl 6 ringer min arbetskomps hon frågar om jag kan börja tidigare för hon mår så illa..Jag får rapport när jag åker bil om de som behövs via mobil (tack gode gud för mobil) när jag kommer fram står hon redan ute och jag går rakt in i hemmet...så vi ses aldrig mer än 50 m från varandra..jag hoppas du klarar dig säger hon jag hem inte spytt i hans hem..men när jag fick rapporten via mobilen så smittas jag =) jag börjar känna hur de kryper mig ha ha..väl inne spritar jag allt!! jag tvättar och håller på säkert en timma..googlar hur de smittar när de smittar osv...hela dagen kvällen frågar jag hur min brukare mår..Han jävlas så klart med mig och säger att han ska spy när som...jag är vaken nästan hela natten kan inte äta och mår grymt illa....inget händer förutom att jag inte äter nå bra då för att jag tycker att jag mår sååå illla....på resan frågar jag minst 100 ggr leo hur han mår till slut så tröttnar även han på mitt tjat =D nää jag hade bara ont i magen och de beror väl på 1 jag var (och är) gravid) 2 jag var orolig..Men vet ni varje gång jag ser på FB att någon skriver "nu har magsjukan kommit till oss" då blir de liv på mig, som om de kan smittas via datan..sjukt, men jag har hellre feber och är lam ett dygn är har magsjuka...de får å såna fall spruta ur andra håller än att jag ska kräkas..konstigt va? men kräkor tål jag inte!!!! de räcker med att någon hulkar lite så vänder de sig... Vet ni idag sa jag till Leo att bebis nog redan kan höra honom om han pratar med magen..vet ni vad sötnöten gör? han känner på magen så står han tättintill med sin mun och säger lillasyster jag älskar dig massor.. jaha tror ni inte att jag nästan börjar böla när jag skriver det då?

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0