Bröllop

Ska på bröllop, min Helena ska gifta sig med sin daniel, ha ha 3 partnerskap =) nää då 
me nhur som haver, jag kikar på klänningar, jag passar inte i det känner mig inte bekväm..dels för att jag tycker att jag är FUL i klänning och så hänger allt på mig ju =( Vet inte vad jag ska köpa! skulle behöva proffs hjälp av en duktig klävetare, jag vet ju inte vad jag passar i! Svårt..ja ja
 
Leos kompis kom igår. 
 
Eller så här är det. Hmm inte så intressant kanske men va fan. 

När vi skola in Leo på dagis så fanns det en pojke där och med en gång fredrik såg honom så sa han att den pojken och leo kommer att bli bästa vänner!
 
Jaha sa jag de är inte alls säkert ju... Men ha ha de blev  de, de lekte alltid. tills de kom en dag då hans pappa sa: vi ska flytta till HOLLAND.yhheyy lixom...där började man skolan när man var 4 år..en typ av förskoleklass alltså.. Nåja de flyttade men saknade sverige så de beslöt sig för att handla ett hus här. ja i sverige. ett sommarhus/vinterhus som de kunde semestra i...vad händer! En tant dör mitt i mot oss..eller nu ljuger jag hon flyttar till ett hem..ha ha..och vem köper det då? JO DE så klart 20 från oss...leo har väntat hela sommaren och de kom igår och jag tyckte leo sa att de ska va här i 5 veckor! så nu behöver jag inte ha ångest på ett tag för att jag inte kommer på nått med leo..har ju så svårt att göra saker med tilde OCH leo men 
nu leker de för fullt <3
 
 
Måste berätta också, var till syn igår jag fick veta förra året att jag har starr, den har blivit värre =( så jag ska operera mig =( för starr!! fatta annars får man det vid 65..jag har bara fyllt 30!! men så skönt att se bra igen på höger öga 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0