KATTER MED IQ BADBOLL!!

Gahhh kattskrälle! jag blir tokig på Sigge, Sigge är verkligen min favvo kisse!! Vet inte om jag har berättat att ha nahde en böld på kinden. Försökte få tag på vet tid men de fanns ingen =( Men då såg jag att de hade dropp in i enköping. Så vi åkte dit, de hade inte drop in på sådana saker sa de, men de tog sig an sigge ändå..de slutade med en slang i kinden krage pencilin och smärtstillande..IMORSE vet ni vad han har gjort? Han har tagit av sig tratten och nästan dragit bort röret. Han va skitglad, jag svor, de va inte fins såret, vi gjorde rent slangen med desinfektionsmedel och såret med kokssalt.. tratten på. men jag fattar inte hur han lyckas, han är skitsur, han försöker få av tratten...kraffsar och har sig..=(

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0