V 39

Ja nu är det hmmm vad sa appen? skit samma de stämmer ju inte ändå ha ha bebis kommer ju när den vill. Min jobbarkompis hade bf den 2/6 och ingen bebis ännu..Stackars henne.. Men jag känner att bebis får gärna vänta några dagar till =) Sigge måste bli frisk först =) sedan är de 112 dag i sala på lördag ha ha, jag vill spana in lite snygga poliser innan. TUR att man har Leo så att jag kan skylla på att det är han som vill göra besöket, även om de är jag som är mest intresserad hi hi...
men måste erkänna att de känns skumt ibland där nere, men debehöver ju itne betyda något. Funderade lite på om allt är klart? jag vet inte, har jag kläder så de räcker?? kikade idag h0 tar jag med och en strl större, men finns det strl 52 ? har jag det hittar bara 56? hmm skumt nu blir jag orolig..
Skulle behöva handla också.. Gick igenom frysen och vi har ju inte mycket hemma!! kanske tar en tur till sala i morgon till willys och handlar lite så de finns.. men vad är lättast at göra i ordning i matväg med ett litet knyte? OCH NEJ SÄG INTE LGA MT NU OCH FRYS IN LÄTT TT TINA I MICRO.. EVA är nämligen resthatare!! JAG HATAR rester..de jag kan äta i restväg är smörgåstårta och lassagne.. hatar fryst lagad mat. de ska vara nylagad mat varje dag..
he he
Sedan vet jag inte om jag ska köpa ersättning? jag vill inte amma men jag vet inte hur bb ställer sig till det och va de har för ersättning.

Kommentarer
Postat av: Sanna H

Spännande att bebis kommer inom kort:) har börjat att läsa din blogg:P

När vi var på avd. 69 så hade de Nan. Vi använde det i början, men böt sedan till semper. Olivias mage mådde bättre på den ersättningen. Om du inte vill amma så ska du inte låta dig tvingas till det. Gör det som känns rätt för dig!!! Lycka till vid förlossningen när det blir dags:)

2012-06-13 @ 22:46:41
Postat av: Eva

HEj sanna vad kul att du läser =) Ja jag hoppas att hon vill komma snart nu börjar bli drygt tack o kram

2012-06-14 @ 12:03:16

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0