Jag är sämst att planera

Leo skulle vara kl 7.45 På dagkirurgen i dag. Jag sa till fredrik att vi ska vara där 7.30.de gjorde jag bara för att jag VET hur seg han är på morgonen.. Jag skulle tanka också så jag tvinga in fredrik och Leo i bilen 7.20 he he då slutade ju med att vi kom 20 min för tidigt..Eftersom att jag tänker som en ärta så tänker jag vi är nog klarar till 9.30 menar 2 h är ju lååång tid...MEN NÄÄ då jag får gå ut och dra kortet och knappa in tänker 2 h till går Men nää då eva får fortsätta knata mellan avd 70E och parkeingen,,, 25 kr timman också!! sjukt ju,, vi kommer att gå i personlig konkurs när vi ska vara hemma med en liten och det beror ju bara på vi ska PARKERA på sjukhuset...suck...nåväl vi kom hem kol 14 kanske jag minns faktiskt, jag ahr ingen aning, nu gissar jag hej vilt... Men då var vi snuskig hungriga Jag tänkte falukorv 1 kg de är bra och makaroner...vi satte i oss 1 kg hela familjen he he plus makaroner =) sedan ville leo spela lite på xbox tänkt eja de är lart jag kan vila lite...lite vaknade 17.30 Yhhee

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0