trött

fullt upp idag...tror jag är döende ha ha
först drog jag till lönekontoret och lämna ett papper som skulle fyllas i för att söka gravidpeng. Hon skulle fylla i min löm per år..de skulle hämtas kl 12.40 sedan träffa chefen kl 13 för att fortsätta fylal i papper om att hon inte kan omplacera mig, hur min dag ser ut och vila komplikationer jag har som gravid.
När jag kommer till lön får jag en glad överraskning!! jag hade räknat ut vad jag skulle få på min månadsinkomst alltså cad jag har innan skatt per månad..me nman skulle räkna med jourpengarna med! så jag räknade fel med ca 50 000 kr om året he he så jag ökade min mammapeng med ca 2000 kr i månaden..sjukt kul ju de betyder att jag kan vara hemma längre. men jag börjar nog jobba efter 6 månader ändå några pass =) så får fredrik va hemma lite, de gnälls ju både från höger o vänster att pappor ska va hemma mera
nå väl
de va en kille som va mysko idag på åkra hallen,,jag gickmed min kundvagn elelr jag hängde över den för jag var sååå slut!! då frågar hab mig vart flingorna är och ler lite..jag pekar och förklarar men han fattar inet, han ville väl att jag skulle följa med honom ha ha
så skulle jag tanka på jet för 100 kr jag vägrar att tanka för mer än 100 kr för de snor väl som korpar här på grusbananen =) men jag fick ingen bensin, den tog bara min peng =( då ville jag böla,,hade ont i hela kroppen, va slut och trött

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0