UAS

Jag och Leo satt inne i ett litet rum på avd 79E och väntade på narkosläkaren. Jag väntade mig en äldre stel herre med noll intresse för barn. Pang på söv skiten bara. Men så rycks dörren upp och någon hojtar är det Leo! En ung kille kikar in. Han tar först i hand på LEO och säger sitt namn. Mycket skickligt tycker jag. Sätter barnen i fokus, Sedan tar han hand på mig. Jag blev faktiskt lite chockad över hur proffsig han var. Efter de skulle vi hämta upp Liza, hon pluggar trä i uppsala, hon bygger bord och stolar hela dagarna ja om hon inte slipar ner fingrarna då.. Jag berättade för henne hur ung Leos narkosläkare var och jag menade att läkarna idag blir bara yngre och yngre..Men hon menade på att de är vi som blir äldre..äch de håller jag inte med om!! Hon berättade att hennes tandläkaren var yngre än henne och att han minsann hade jobbat utomlands..jaha och sedan tillbaka till heby då? snacka om botten napp.. =) Ja men hallå någon måste ju lyckas här i livet, en del får toppjobb andra blir snygga he he Vi tog en tur till Maxi, inte för att jag ville handla, men leo ville leka i deras lekhörna. skit också men de blev inget förra gången vi handla så vi stuva in ungen där. Det tog ändå en timma för oss att knata runt runt...de som kom i min korg var 2 chipsåsar vitlökssmör och kebbabspett he he. Men vi blev mätta. det var en massa bra smakprover på färden, första anhalten var rödspetta med fetaostkräm och RÅTTAOJ =) Jag var väldigt noggrann att fråga ut den lilla kokerskan om rödspetta va oki att äta om man var på smällen..den snälla flickan googlade snabbt fram att de var helt oki, det tackar vi för tack tack.. Nästa anhalt va OLIVER, Liza och provtanten tyckte gott att jag skulle smaka på oliverna..För de tyckte inte att euroshopers oliver VAR oliver, de var skumgummi. Men bara lukten av en oliv fick mig att hulka.. Önskar att jag gillade oliver, de ser så gott ut, och vuxet är de ju. men näää =/ Så kom vi till chokladen. där va de kul, några bitar sådär. Sedan letade vi oss tillbaka till kaffet de bjuder på, jag tog vatten och liza kaffe där vilade vi oss i 20 min, jag skulle nämligen ringa om leos tid mellan 17-18 skumt att man inte kan få den när man ändå va där, nej då de ska man ringa om..nåväl Vi kom hem till slut

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0