1 maj

Kännnnnsss seeeeegt...suck lååååång tid kvar, min jobbarkompis kan få barn om ca 2 veckor!!! sjukt oretvist ;) ha ha hon har bf 2/6 så åoki lite längre än 2 v men bebis räknas ju +- 2 veckor.
Nu har jag inte lång tid kvar på jobbet. I morgon har vi apt 10-13 el nått.. Sedan har vi kurs på torsdag då får jag tid 8-17 he he sedan mina vänner har jag dygn fredag och söndag och efter det blir de JÄSA bebis!
Jag har gått upp mellan 12-14 kg, BM tyckte de var mycket så jag fick godisförud =O ha ha.
idag är jag sugen att göra nå kul, men vad? man kanske ska ta med mamma och handla?
Hoppas att du tyckte om din present helena. Inte så mycket men jag valde dem som vad jag tror du tycker om. De såg så Heleniga ut =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0