Bm

ja jag var ju där igår.
Sf måttet va 35 så nu följer jag en normal kurva igen ha ha. de var som en berg och dalbana innan =D 148 va hjärtat har jag för mig-
Leo var med. han höll min hand hela tiden så att jag inte skulle vara rädd <3 finaste, finaste!! Så stolt över min Leo, han är alltid lika snäll och go..Det säger de i skolan med, alla fröknar får en kram när de träffar honom. Hej Leo säger de Hej säger han och ger dem en kram, frågar gulliga saker mm. När han träffar någon som kommer från matsalen så frågar han om de tyckte om maten osv. Han är så snäll och fin..Vet inte vart han fått de från när hans mamma är en riktit bitch..
Nåja jag är nu i v 35 tror jag he he. och bm är osäker på om liten vänt på sig =O ska dit på onsdag igen i nästa vecka så får vi se då.. annars måste jag åka och bedöma läget och kanske vändningsförsök! BAHHH vill inte, kanske bättre med snitt då? Någon av er läsare som vart med om vändningsförsök? Kan ju göra ont va?
Någon som är sugen på att gå ut och äta snart? Jag vill göra nått mys med vänner innan bebis kommer.. Så hör av er. Jag frågar nu så här för jag tänker inte fråga enskilda.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Annars kan man ju föda i säte :) Det hade jag valt, känner flera som haft fantastiska sätesförlossningar. Kram

2012-05-21 @ 10:00:34
URL: http://asfaleia.se
Postat av: Eva

Oj ja kanske det, om jag vågar =)

2012-05-22 @ 08:57:11

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0