Ett dygn kvar

Men hade jag vetet hur mitt fredags dygn skulle vara så hade jag nog tagit ut timmar!!  Vi hade en dubbelgång och jag höll mig passiv eftersom 3 personer gör de bara rörigare! Men gssa vad slut jag var på kvällen!! sjukt! imorse när jag vaknade på jobbet hade jag så ont i sidan!!
Och tänk ni min fobi för magsjukan!! =(  Fick veta att en tjej som jag ska på kryssning med på måndag fick magsjuka igår =( henne son va sjuk förra helgen alltså sista april och hon fick nu. jag träffade henne 1 maj och nu får jag för mig att jag ska få det =( shit hatar denna fobi för magsjuka! OKI nu tänker jag så här bara jag klarar mig på jobebt sista dygnet OCH kryssningen!  sedan så he he ringde Olas sara nyss om gratisbiljetter till cirkus så på onsdag vill jag också vara frisk ha ha..
Sedan kan jag ta en omgång magsjuka för då har jag inget planerat..så torsdag den 10/5 är det fritt fram för magsjukan ;)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0