HALLÅ HALLÅ HALLÅ

Jag skulle få veta något roligt på sms..Men jag har inte fått svar ännu. det kom ett sms från en vän där de stod..vill du veta något roligt? Ja de är ju klart ma nvill veta något roligt!! Men bahhh sedan kom det inet mera!! Hur KAN mangöra något sådant mot mig =D hallå lixom de finns ju ingen mer nyfiken än mig! Jag hatar överraskningar också ha ha..jag hattar när folk har fuffens för sig och inte vill berätta för mig vare sig de ska överraska mig eller nått annat..ha ha jag vill alltid ha kontroll och blir helt störd när jag inte vet. Jag är en planerings människa och vill veta hur de ska vara och bli..
Nu skulle jag då bli ganska sur om denna människa skrev ett roligt skämt typ det var två tomater ha ha...då skulle jag nog bli skitarg...=)
Förresten Helena jag skulle messa dig tänkte jag för jag tänkte hälsa på dig..såg att tåg kostade 150 kr tur o retur för mig och leo..jag vill inte skriva dagarna här..Men äch jag sms dig ha ha OCH NEJ jag tar INTE bilen för då hitar jag helt vilse =) och de är billigt med tåg =D
nehe ska fortsätta med räkpajjen..
I helegn blir Eva solo eller några tim.. Leo ska åka med mormor o morfar och morbror och fiska lördag morgon till söndag kväll..
Fredrik ska städa gymet med sina gymkillar och grilla på lördag.
Men om Liza är frisk så kanske vi käkar tacos.
Nehe ha de

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0