Hemma

Ja nu är jag bara hemma, Men de har bara vart en massa otur!!
Ja jag kan börja med måndagen då vi ska på kryssning, alltså min första lediga dag på gravidpeng...
Vi ska åka buss till stockholm från heby. utanför enköping går bussen sönder så vi får packa av allt och invänta en ny buss.. På vägen hem är de låååååång bilkö mellan stockholm och enköping som tar 1,5 timma extra..Hemma och somnar som en stock,
Onsdag kör leo till skolan, meddelar sedan fröken på sms att Leo är sjukt trött efter kryssningen, ingen fara svarar hon vi ska till skogen..Yhhee ser när jag komemr hem att leos regnkläder är hemma och det regnar plus att de finns ingen matsäcksmat till leo. Så jag snabbhandlar och åker tillbaka till skolan (fröken hade inte svarat om de behövdes matsäck så jag fixar det ifall att) Kommer till bilen...den startar inte..ringer fredrik som inte svarar..Ringer och ringer, till slut ringer jag pappa (efter 40 min) då ringer leos fröken. leo mår illa...tur att jag är kvar på skolans parkering... Går in och hämtar barn...komemr ut pappa tar tid på sig...DÅ kommer han och vad ser jag, han släpar med mamma och hund....SUCk..Leo kräks i pappas bil...
Leo vilar någon timma och ser på tv. Vi får boksera hem min bil =(
Cirkusen blir så klart inställd. =(
Idag, ja en massa jädra otur idag med....Tvättar fredriks gymkläder i för varmtvätt så den börjar lukta bränt..Diskmaskinen blir stopp, får göra rent..teven får nå jädra ryck vägrar fungera!!
Jag slår huvudet i ett hörn jag trampar på en vass sak...GAHHHHHHHH

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0