Men gå ut då karlskrälle

Ska det vara så svårt att få människan att göra något med sina vänner eller bröder? Jag går snart in i vecka 36..Han har inte gjort något sedan han fyllde 40. Då hade vi fest för honom. 1 oktober.. Det vore ju trevligt om han kunnde göra något för sedan vet man ju inte när de kan bli. Visst får han gå ut efter, men känner jag honom rätt så vill han vara hemma och lära känna bebisen.. och då är det inte säkert att han orkar för då blir det vakna nätter och han kommer att jobba med firman---
Ikväll är det 30 plus på hotellet sista 30 plus. Leo är hos mormor och morfar så jag kan lätt hämta honom i sala när han vill hem eller om han vill till västerås el uppsala...Men näää då...Ja ja han ska ner och städa gymet med sina gympolare och grilla..så de är ju alltid nått

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0