Mors dag

Om någon timma ska jag och Leo åka till min mamma. Fredrik är i Stockholm och kollar på en tävling i styrkelyft. Han skulle hjälpa till och linda ben och stödja klubben yhhe bra där. Han tog med sig dräkt i fall att någon faller bort så kan han tävla. Och vet ni vad han frågar? Han frågar efter y frontskallingar!! Han har bara boxer och man får inte tävla med det =O antagligen för att man kan dölja stödplagg i dem ha ha..nä han har inga yfront *S*
Nå väl jag har gjort sallad på basgrönsaker: rödlök sallad gurka tomat och i med feta Pallade inte att göra nå mer.
Men grtillsåsen la jag lite mer tid på, den blev ganska oki
Så den kan jag dela med mig av =)
Du behöver till Eva´s heta =)
Vitlök
Rödlök
Fetaost
Creme fresh (light)
sambal oelek
Sweet chilisås
salt o peppar
Mixa 3 vitlöksklyftor och en halv rödlök.
Mixa i fetaost, (vet inte hur mycket jag tog. kanske 100 g??
i med creme frech light (annars blir den tjock, light är ju tunnare) kanske 2,5-3dl
Mixa runt lite =)
i med sweet chilisås kanske 3-4 msk och 1 tsk sambal oelek
salt o pepper
rör runt och in i kylen så den blir kall och god till en saftig grillbit!

Mumma


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0