Vart tog värmen vägen?

Men jag tycker det är skönt att det är svalare, då sover jag bättre. Jag har ändå svårt att sova nu när jag är gravid.
Jag blir så lätt irriterad på mina föräldrar nu när jag är gravid =( åhh vad ledsen jag blir ibland. Min bil gick ju sönder, men vi tänkte vi avvaktar tills vi hittar den kombi vi vill ha, Eftersom att fredrik kan bra om bilar så tänkte vi att vi köper en bil med elfel. Gärna en nolla och uppåt. Passat el golf en bil med elfel de brukar vara billiga för de kan vara svindyra att laga!!! Man kan få en 02 el 03 för några tusen då de är dyra att laga ( vissa saker) . OKI jag vet de växer inte på träd. Men Vi har fredriks firmabil och leo ska bara  till skolan jag är hemma. vi behöver inte två då jag inte jobbar. Ska jag handla tar jag fredriks bil.. Men så brjade tjatet Åhh sttackars Eva har ingen bil, kan inte fredrik fixa en bil, Åhh vad jag vill handla med dig de vore så kul..Men vet ni? jag tycker inte de är kul att handla längre, jag blir trött jag känner mig ful och tjock hag får ont de är jobbigt stt ta sig till ica. jag vill va hemma. Men nej då de tjatades att jag skulle ha en bil.. Ja men oki tänkte vi, jag hitta en bil på blocket golf 95, en gamal bil, men den har inte alls gått långt. Rostig så klart vad kan man begära av en sådan bil?
Men vad händer? när pappa ser den?? åhh va den låter där bak ååhh vilka rosthål....klag klag klag!! =( inget om oj vad kul att du har en bil igen...

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0