Morrn morrn

Lite dålig jag är på att skriva, men de känns som om jag har fullt upp, de är ju inte så att jag prioriterar bloggen, de vill jag inte heller =) jag har så fullt upp med Tilde och Leo, ja de är ju klart att Tilde tar mer tid. 
Idag ska jag ta mig i kragen och hämta semesterpapper på jobbet, jo ja jag måste ju det =( Jag har 3 dygn att ta ut och jag förlorar ca 9000 om jag inte tar ut dem, så jag ska ringa fk och ta bort dagar där med så att jag inte lurar er skttebetalare ha ha, ska försöka få de pengarna innan jul =) 
 
Sitter och palnerar dop. ja de blir ett, svårt bara vilka man ska bjuda, fredrik vil inte bjuda en del som jag tycker att vi ska bjuda, Men han bestämmer ju också, de är ju hans lilla flicka med. Jag ska ha RÖTT som "tecken" Ska försöka få in så mycket rött som möjligt i den dagen,, 
 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0