Oj oj oj

Ja jag skulle åkt in till Sala idag och handla, hade massor med ärenden idag...neb Tilde dyngde ner sig på väg in och va  så arg, åkte in på en stor parkering vid en bygdegård och bytte, men nej nej de gick inte damen va otröstlig =( satt med henne en stund i knär och så fort jag lade henne i bilstolen blev hon så arg =( så vi vände hem väl hemma somnade hon i vagnen...ett alternativ va ju att forstätta och låta henne somna i vagnen i sala. men jag har aldrig sett henne så ledsen så jag var inte 100 va de var hon ville..
 
 Nåja jag får ta det imorgon.. allt 
 
 
 
---
 
Får man le? idag upptäckte jag en rolig sak. jag vet inte vem jag ska dela det med tyvärr..

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0